Lediga jobb The Place AB i Tyresö

Se alla lediga jobb från The Place AB i Tyresö. Genom att välja ett specifikt yrke kan du även välja att se alla lediga jobb i Tyresö som finns inom det yrket.

Ritare till Dafo Brand (Vikariat)

Ansök    Jan 27    The Place AB    Creative director/CD
Vi söker nu en ritare med erfarenhet av CAD och/eller Revit för ett vikariat på ca 7 månader med start omgående. Vi söker dig som är relativt junior sett till erfarenhet, men har färdigheter i programmen AutoCad och/eller Revit så att du snabbt kan sätta dig in i rollen och arbeta självständigt. Hos Dafo Brand får du möjlighet att använda dina färdigheter inom ritning och teknik, samtidigt som du bidrar till att skapa tryggare och säkrare miljöer för män... Visa mer
Vi söker nu en ritare med erfarenhet av CAD och/eller Revit för ett vikariat på ca 7 månader med start omgående.
Vi söker dig som är relativt junior sett till erfarenhet, men har färdigheter i programmen AutoCad och/eller Revit så att du snabbt kan sätta dig in i rollen och arbeta självständigt.
Hos Dafo Brand får du möjlighet att använda dina färdigheter inom ritning och teknik, samtidigt som du bidrar till att skapa tryggare och säkrare miljöer för människor. Välkommen till en roll där din noggrannhet och kreativitet verkligen gör skillnad!
Vi önskar att du startar omgående!
Om rollen
I rollen som Ritare kommer du att vara ansvarig för att på beställning av kunder ta fram utrymningsplaner eller bearbeta färdiga ritningar för utrymmen i olika typer av fastigheter, och i vissa fall även brandskyddsritningar. Dessa ska sedan läggas in i Dafos digitala ledningssystem för det systematiska brandskyddsarbetet SBA Axess.
Du kommer att arbeta tätt tillsammans med tekniker och partners i ett trevligt och familjärt team om totalt 13 personer, varav 5 utgår från kontoret. Du kommer främst att arbeta med ritningar i AutoCAD och Revit. För övrig administration använder man Microsoft 365.
I ditt arbete ingår även intern som extern kommunikation via mejl och telefon.
Arbetsuppgifter:
Ta emot beställningar från kunder
Ta fram eller bearbeta tydliga ritningar för utrymningsplaner och brandskyddskontroller i 2D i AutoCad och Revit
Genomföra justeringar och ha löpande kontakt med kunder via mejl och telefon

Vi söker dig som
Minst har en gymnasial utbildning med inriktning natur/teknik eller annat relevant område och som har ett intresse för branschen! Du får gärna ha ett öga för grafisk layout och tycka om att ta fram snyggt material. Som person har du ett starkt eget driv, är noggrann, ambitiös och flexibel. Du är serviceinriktad och trivs med att ha en del kontakt både externt och internt. Vi ser gärna att du tycker om att prata med kollegor och hjälper till att bidra till en trevlig stämning på arbetsplatsen.
Kvalifikationer
Minst en gymnasial utbildning, gärna inriktning natur/teknik eller annat relevant område
Kunskap i AutoCad och/eller Revit
Goda kunskaper i Officepaketet
Flytande kunskaper i svenska och gärna goda kunskaper i engelska
Svenskt medborgarskap
Det är meriterande om du har haft praktik eller yrkeserfarenhet inom relevant område

Stämmer det in på dig? Hoppas det! Skicka in din ansökan redan idag då vi går igenom urval löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
Om DAFO Brand
Dafo Brand AB är ett svenskägt familjeföretag med 100 års branscherfarenhet. Idag är de en av marknadens största leverantörer av brandskydd och räddningsmateriel. Parallellt med försäljning och service av kvalitetsprodukter erbjuder de underhåll, utbildning, riskinventering, dokumentation och SBA. De är den ledande leverantören till brandförsvaren i Sverige och även landets största leverantör av fasta släcksystem. Företagets huvudkontor ligger i Tyresö strax söder om Stockholm. De har drygt 80 återförsäljare med montage- och servicekapacitet runt om i Sverige och ett stort internationellt nätverk. Med 170 medarbetare, varav 90 arbetar på huvudkontoret i Stockholm, omsätter de cirka 400 miljoner kr per år.
Omfattning och placering
Det här är ett konsultuppdrag på heltid på ca 7 månader med start så snart som möjligt. Du kommer att bli anställd av oss på The Place. Arbetstider mån-tor 8-17 fre 8-15
Du kommer att arbeta på Dafos kontor på Vindkraftsvägen 8 i Tyresö, Stockholm.
Bakgrundskontroll via The Place kommer att genomföras på slutkandidat i samband med anställning.
The Place – Where happy work happens
Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid. Visa mindre

Innesäljare till DAFO Brand

Ansök    Dec 6    The Place AB    Kundtjänstmedarbetare
The Place är ett rekryteringsföretag och en Worklife Partner, en plats för våra kunder och kandidater att växa på för att stärka sin affär och karriär. Vi är verksamma inom kompetensområdena Ekonomi, Administration, HR, Logistik, IT och Kommunikation och brinner för att matcha rätt kompetens med rätt företag och att skapa ett positivt arbetsliv för såväl kunder som medarbetare. Är du en driven person som söker en ny utmaning inom säljsupport och ... Visa mer
The Place är ett rekryteringsföretag och en Worklife Partner, en plats för våra kunder och kandidater att växa på för att stärka sin affär och karriär. Vi är verksamma inom kompetensområdena Ekonomi, Administration, HR, Logistik, IT och Kommunikation och brinner för att matcha rätt kompetens med rätt företag och att skapa ett positivt arbetsliv för såväl kunder som medarbetare.

Är du en driven person som söker en ny utmaning inom säljsupport och koordinering? Då har vi ett spännande konsultuppdrag som innesäljare hos Dafo i Tyresö. Dafo är ett familjärt företag som värnar om sina medarbetare och erbjuder stora utvecklingsmöjligheter. I denna varierande roll får du många kontaktytor och arbetar på en arbetsplats där gemenskap och trivsel står i fokus. Låter detta som något för dig? Läs vidare!

Detta är ett vikariat från 8de jan 2025 till 31a oktober 2025, med chans till förlängning vid behov.

Om rollen:

Som innesäljare har du en central roll i Dafos serviceverksamhet. Din primära arbetsuppgift är att ge service och support både internt och externt till Dafos kunder och medarbetare. Du blir en viktig punkt hos DAFO, och vi söker dig som tar ansvar, är modig och håller en hög servicenivå.

Arbetsuppgifter:

I denna roll kommer du bland annat att ansvara för att:

• Hantera kundkontakt via telefon och mejl samt ge information om produkter, tjänster och priser.
• Hantera och registrera säljorder och stötta arbetet med riks- och storkunder.
• Upprättande av offerter inom fastställda prisramar.
• Dokumentera i CRM-system och affärssystem DYN365 samt rapportera till ansvarig chef.
• Samverka med andra avdelningar och tillsammans ge en förstklassig service till företagets kunder.

Kvalifikationer:

• Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, till exempel innesälj, order, koordinering, service etc.
• Goda kunskaper inom Officepaketet.
• Talar och skriver svenska flytande och behärskar engelska i tal och skrift.
• Meriterande om du har arbetat i DYN365 eller Microsoft CRM.

Viktigt att veta: För detta uppdrag görs en bakgrundskontroll på slutkandidat.

Vem vi tror att du är:

För att lyckas och göra succé i rollen tror vi att du är en positiv, lösningsorienterad och noggrann person som gillar ordning och reda. Du motiveras av att leverera förstklassig service och förstår vikten av god kommunikation. Du har förmågan att se vad som behöver göras, tar ägandeskap och känner stort ansvar över dina arbetsuppgifter. Vidare har du lätt för att samarbeta med alla typer av människor, är öppensinnad och en problemlösare.

Mer om tjänsten:

• Detta är ett konsultuppdrag (vikariat) från 8 jan till 31a oktober 2025, via The Place med chans till förlängning vid behov.
• Tjänsten utgår huvudsakligen från kontoret i Tyresö, med möjlighet till viss flexibilitet.
• Arbetstider: mån-tor 8-17 och fre 8-15.

Låter det här som något för dig? Vänta inte med din ansökan! Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Om Dafo Brand

Dafo Brand AB är ett svenskägt familjeföretag med 100 års branscherfarenhet. Idag är vi en av marknadens största leverantörer av brandskydd och räddningsmateriel. Parallellt med försäljning och service av kvalitetsprodukter erbjuder vi underhåll, utbildning, konsultation och vägledning inom systematiskt brandskyddsarbete (SBA). Vi är den ledande leverantören till brandförsvaren i Sverige och även landets största leverantör av fasta släcksystem. Företagets huvudkontor finns i Tyresö strax söder om Stockholm. Vi har drygt 80 återförsäljare med montage- och servicekapacitet runt om i Sverige och ett stort internationellt nätverk. Med 180 medarbetare omsätter vi cirka 500 miljoner kr per år.

The Place – Where happy work happens

Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid. Visa mindre

Servicekoordinator till Dafo Brand!

The Place är ett rekryteringsföretag och en Worklife Partner, en plats för våra kunder och kandidater att växa på för att stärka sin affär och karriär. Vi är verksamma inom kompetensområdena Ekonomi, Administration, HR, Logistik, IT och Kommunikation och brinner för att matcha rätt kompetens med rätt företag och att skapa ett positivt arbetsliv för såväl kunder som medarbetare. Är du en driven person som söker en ny utmaning inom service och koor... Visa mer
The Place är ett rekryteringsföretag och en Worklife Partner, en plats för våra kunder och kandidater att växa på för att stärka sin affär och karriär. Vi är verksamma inom kompetensområdena Ekonomi, Administration, HR, Logistik, IT och Kommunikation och brinner för att matcha rätt kompetens med rätt företag och att skapa ett positivt arbetsliv för såväl kunder som medarbetare.

Är du en driven person som söker en ny utmaning inom service och koordinering? Hos Dafo i Tyresö erbjuds du nu en spännande roll som Servicekoordinator. Dafo är ett familjärt företag som värnar om sina medarbetare och erbjuder stora utvecklingsmöjligheter. Här får du en varierande roll med många kontaktytor och en arbetsplats där gemenskap och trivsel står i fokus. Låter detta som något för dig? Läs vidare!

Om rollen

Som servicekoordinator har du en central roll i Dafos serviceverksamhet. Din primära arbetsuppgift är att ge förstklassig service och support både internt och externt till Dafos kunder, servicetekniker och andra medarbetare. Du kommer att ha en koordinerande roll med flera varierande arbetsuppgifter och många kontaktytor. Vi söker dig som är handlingskraftig, tar ansvar och håller en hög servicenivå.

Ditt team består av ett gäng servicetekniker ute på fältet, samt fem kollegor med liknande arbetsuppgifter på kontoret i Tyresö. På kontoret arbetar cirka 90 personer och här är stämningen familjär.

Du kommer bland annat att ansvara för:

• Extern och intern support till Dafos kunder, tekniker och andra medarbetare.
• Löpande administration som t.ex. avtalshantering, orderhantering och fakturering.
• Inkommande beställningar och andra ärenden per telefon och mail.
• Uppföljningar av olika projekt, exempelvis installationsprojekt.
• Koordinera och fördela ut arbete till teknikerna.
• Ta emot felanmälningar.

Kvalifikationer:

• Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, till exempel inom kundtjänst, order, koordinering eller ekonomiadministration.
• God datorvana och systemvana.
• Talar och skriver svenska flytande och behärskar engelska i tal och skrift.
• Meriterande om du tidigare jobbat med fakturering.

Viktigt att veta: För denna roll kan det bli aktuellt med utdrag ur belastningsregistret.

Vem vi tror att du är:

För att lyckas och göra succé i rollen tror vi att du är en positiv och lösningsorienterad person. Du motiveras av att leverera förstklassig service och förstår vikten av god kommunikation. Du har förmågan att se vad som behöver göras, tar ägandeskap och känner stort ansvar över dina arbetsuppgifter. På ett engagerat sätt tar du dig an och hanterar många pågående ärenden och lämnar inget ogjort, vilket innebär att du också behöver vara både noggrann och strukturerad. Vidare har du lätt för att samarbeta med alla typer av människor, är öppensinnad och en problemlösare.

Om tjänsten:

• Tjänsten utgår huvudsakligen från Dafos huvudkontor i Tyresö. Möjlighet finns att arbeta hemifrån delar av veckan om så önskas.
• Arbetstider: mån-tor, 8-17. Fre 8-15. Det finns även möjlighet att arbeta mån-tor 7-16, Fre 7-14.
• Tillträde omgående med hänsyn till uppsägningstid.
• Säkerhetsprövning kan komma att ske i samband med anställning.

Om Dafo Brand

Dafo Brand AB är ett svenskägt familjeföretag med 100 års branscherfarenhet. Idag är vi en av marknadens största leverantörer av brandskydd och räddningsmateriel. Parallellt med försäljning och service av kvalitetsprodukter erbjuder vi underhåll, utbildning, riskinventering, dokumentation och SBA. Vi är den ledande leverantören till brandförsvaren i Sverige och även landets största leverantör av fasta släcksystem. Företagets huvudkontor finns i Tyresö strax söder om Stockholm. Vi har drygt 80 återförsäljare med montage- och servicekapacitet runt om i Sverige och ett stort internationellt nätverk. Med 160 medarbetare omsätter vi cirka 400 miljoner kr per år.

The Place är Sveriges enda Worklife Partner

För dig som söker nytt jobb är The Place din trygga punkt. I just denna rekrytering sköter våra kompetenta rekryteringskonsulter processen, från intervju till anställningserbjudande. Sedan blir du anställd av kundföretaget. Vi är stolta över våra fina samarbeten med en stor mängd intressanta och spännande företag – och det innebär ju många karriärmöjligheter för dig!

The Place är en rekryterings- och kompetenspartner som funnits över 30 år.

Vi tar avstånd från den traditionella bemanningsbranschen där kortsiktiga lösningar och människor reducerade till siffror blivit norm. I oss får du en Worklife Partner, vare sig du är kandidat, medarbetare eller kund. Visa mindre

Planritare till DAFO Brand

Ansök    Nov 20    The Place AB    Planarkitekt
The Place är ett rekryteringsföretag och en Worklife Partner, en plats för våra kunder och kandidater att växa på för att stärka sin affär och karriär. Vi är verksamma inom kompetensområdena Ekonomi, Administration, HR, Logistik, IT och Kommunikation och brinner för att matcha rätt kompetens med rätt företag och att skapa ett positivt arbetsliv för såväl kunder som medarbetare. Är du intresserad av teknik och ritningar och redo att ta nästa steg ... Visa mer
The Place är ett rekryteringsföretag och en Worklife Partner, en plats för våra kunder och kandidater att växa på för att stärka sin affär och karriär. Vi är verksamma inom kompetensområdena Ekonomi, Administration, HR, Logistik, IT och Kommunikation och brinner för att matcha rätt kompetens med rätt företag och att skapa ett positivt arbetsliv för såväl kunder som medarbetare.

Är du intresserad av teknik och ritningar och redo att ta nästa steg efter studierna? Vi letar efter dig som vill utvecklas i en dynamisk och spännande roll där du får chansen att växa och använda dina kunskaper från start!

Vi söker en ritare för utrymningsplaner som vill ta sina första steg in i arbetslivet tillsammans med ett engagerat och erfaret team. Hos Dafo Brand får du möjlighet att använda dina färdigheter inom ritning och teknik, samtidigt som du bidrar till att skapa tryggare och säkrare miljöer för människor. Välkommen till en roll där din noggrannhet och kreativitet verkligen gör skillnad! Du kommer att få utbildning och handledning på plats. 

Vi önskar att du startar omgående!

Om rollen

I rollen som ritare kommer du att vara ansvarig för att på beställning av tekniker och kunder i första hand ta fram utrymningsplaner för utrymmen i olika typer av fastigheter, och i vissa fall även brandskyddsritningar. Du kommer att arbeta tätt tillsammans med tekniker och partners i ett trevligt och familjärt team om totalt 13 personer, varav 5 utgår från kontoret. Du kommer främst att arbeta med ritningar i CorelDRAW och AutoCAD. För övrig administration använder man Microsoft 365. 

I ditt arbete ingår även intern som extern kommunikation via mejl och telefon.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

• Ta emot beställningar från tekniker
• Ta fram tydliga ritningar för utrymningsplaner i 2D i CorelDRAW
• Genomföra justeringar och ha löpande kontakt med tekniker och partners via mejl och telefon

Vi söker dig som

Har en gymnasial utbildning med inriktning natur/teknik eller annat relevant område och som har ett intresse för branschen! Du får gärna ha ett öga för grafisk layout och tycka om att ta fram snyggt material. Som person har du ett starkt eget driv, är noggrann, ambitiös och flexibel. Du är serviceinriktad och trivs med att ha en del kontakt både externt och internt. Vi ser gärna att du tycker om att prata med kollegor och hjälper till att bidra till en trevlig stämning på arbetsplatsen.

Kvalifikationer

• Gymnasial utbildning, gärna inriktning natur/teknik eller annat relevant område
• Gärna ha ett intresse eller öga för det grafiska
• Goda kunskaper i Officepaketet
• Flytande kunskaper i svenska och gärna goda kunskaper i engelska
• Svenskt medborgarskap
• Det är meriterande om du har haft praktik inom relevant område

Stämmer det in på dig? Hoppas det! Skicka in din ansökan redan idag då vi går igenom urval löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Om DAFO Brand

Dafo Brand AB är ett svenskägt familjeföretag med 100 års branscherfarenhet. Idag är de en av marknadens största leverantörer av brandskydd och räddningsmateriel. Parallellt med försäljning och service av kvalitetsprodukter erbjuder de underhåll, utbildning, riskinventering, dokumentation och SBA. De är den ledande leverantören till brandförsvaren i Sverige och även landets största leverantör av fasta släcksystem. Företagets huvudkontor ligger i Tyresö strax söder om Stockholm. De har drygt 80 återförsäljare med montage- och servicekapacitet runt om i Sverige och ett stort internationellt nätverk. Med 170 medarbetare, varav 90 arbetar på huvudkontoret i Stockholm, omsätter de cirka 400 miljoner kr per år.

Omfattning och placering

Det här är en direktrekrytering på heltid med med start så snart som möjligt. Arbetstider mån-tor 8-17 och fre 8-15. 
Du kommer att arbeta på Dafos kontor på Vindkraftsvägen 8 i Tyresö, Stockholm.
Bakgrundskontroll via The Place kommer att genomföras på slutkandidat i samband med anställning.

The Place – Where happy work happens

Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.

 

Sökord: teknisk ritare, planritare, 2D, Autocad, CorelDRAW, brand Visa mindre

Servicekoordinator till Dafo Brand!

The Place är ett rekryteringsföretag och en Worklife Partner, en plats för våra kunder och kandidater att växa på för att stärka sin affär och karriär. Vi är verksamma inom kompetensområdena Ekonomi, Administration, HR, Logistik, IT och Kommunikation och brinner för att matcha rätt kompetens med rätt företag och att skapa ett positivt arbetsliv för såväl kunder som medarbetare. Är du en driven person som söker en ny utmaning inom service och koor... Visa mer
The Place är ett rekryteringsföretag och en Worklife Partner, en plats för våra kunder och kandidater att växa på för att stärka sin affär och karriär. Vi är verksamma inom kompetensområdena Ekonomi, Administration, HR, Logistik, IT och Kommunikation och brinner för att matcha rätt kompetens med rätt företag och att skapa ett positivt arbetsliv för såväl kunder som medarbetare.

Är du en driven person som söker en ny utmaning inom service och koordinering? Då har vi ett spännande konsultuppdrag som servicekoordinator hos Dafo i Tyresö. Dafo är ett familjärt företag som värnar om sina medarbetare och erbjuder stora utvecklingsmöjligheter. I denna varierande roll får du många kontaktytor och arbetar på en arbetsplats där gemenskap och trivsel står i fokus. Låter detta som något för dig? Läs vidare!

Om rollen
Som servicekoordinator har du en central roll i Dafos serviceverksamhet. Din primära arbetsuppgift är att ge förstklassig service och support både internt och externt till Dafos kunder, servicetekniker och andra medarbetare. Du kommer att ha en koordinerande roll med flera varierande arbetsuppgifter och många kontaktytor. Vi söker dig som är handlingskraftig, tar ansvar och håller en hög servicenivå.

Ditt team består av ett gäng servicetekniker ute på fältet, samt 11 kollegor med liknande arbetsuppgifter på kontoret i Tyresö. På kontoret arbetar cirka 90 personer och här är stämningen familjär.

Du kommer bland annat att ansvara för:
• Extern och intern support till Dafos kunder, tekniker och andra medarbetare.
• Löpande administration som t.ex. avtalshantering, orderhantering och fakturering.
• Inkommande beställningar och andra ärenden per telefon och mail.
• Uppföljningar av olika projekt, exempelvis installationsprojekt.
• Koordinera och fördela ut arbete till teknikerna.
• Ta emot felanmälningar.

Kvalifikationer:
• Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, till exempel inom kundtjänst, order, koordinering eller ekonomiadministration.
• God datorvana och systemvana.
• Talar och skriver svenska flytande och behärskar engelska i tal och skrift.
• Meriterande om du tidigare jobbat med fakturering.

Viktigt att veta: För denna roll kan det bli aktuellt med utdrag ur belastningsregistret.

Vem vi tror att du är:
För att lyckas och göra succé i rollen tror vi att du är en positiv och lösningsorienterad person. Du motiveras av att leverera förstklassig service och förstår vikten av god kommunikation. Du har förmågan att se vad som behöver göras, tar ägandeskap och känner stort ansvar över dina arbetsuppgifter. På ett engagerat sätt tar du dig an och hanterar många pågående ärenden och lämnar inget ogjort, vilket innebär att du också behöver vara både noggrann och strukturerad. Vidare har du lätt för att samarbeta med alla typer av människor, är öppensinnad och en problemlösare.

Mer om tjänsten:
• Detta är ett konsultuppdrag på 6 månader via The Place, med chans till förlängning eller övertagande av kunden.
• Tjänsten utgår huvudsakligen från Dafos huvudkontor i Tyresö. Möjlighet finns att arbeta hemifrån delar av veckan om så önskas.
• Arbetstider: mån-tor, 8-17. Fre 8-15. Det finns även möjlighet att arbeta mån-tor 7-16, Fre 7-14.
• Tillträde omgående med hänsyn till uppsägningstid.
• Säkerhetsprövning kan komma att ske i samband med anställning.

Låter det här som något för dig? Vänta inte med din ansökan! Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Om Dafo Brand
Dafo Brand AB är ett svenskägt familjeföretag med 100 års branscherfarenhet. Idag är vi en av marknadens största leverantörer av brandskydd och räddningsmateriel. Parallellt med försäljning och service av kvalitetsprodukter erbjuder vi underhåll, utbildning, riskinventering, dokumentation och SBA. Vi är den ledande leverantören till brandförsvaren i Sverige och även landets största leverantör av fasta släcksystem. Företagets huvudkontor finns i Tyresö strax söder om Stockholm. Vi har drygt 80 återförsäljare med montage- och servicekapacitet runt om i Sverige och ett stort internationellt nätverk. Med 160 medarbetare omsätter vi cirka 400 miljoner kr per år.

The Place – Where happy work happens
Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid. Visa mindre

Gasdetekteringssäljare till Dafo Brand!

Ansök    Jun 14    The Place AB    Fältsäljare/Utesäljare
The Place är ett rekryteringsföretag och en Worklife Partner, en plats för våra kunder och kandidater att växa på för att stärka sin affär och karriär. Vi är verksamma inom kompetensområdena Ekonomi, Administration, HR, Logistik, IT och Kommunikation och brinner för att matcha rätt kompetens med rätt företag och att skapa ett positivt arbetsliv för såväl kunder som medarbetare. I den här rollen önskar vi att du utgår från Stockholm eller någon st... Visa mer
The Place är ett rekryteringsföretag och en Worklife Partner, en plats för våra kunder och kandidater att växa på för att stärka sin affär och karriär. Vi är verksamma inom kompetensområdena Ekonomi, Administration, HR, Logistik, IT och Kommunikation och brinner för att matcha rätt kompetens med rätt företag och att skapa ett positivt arbetsliv för såväl kunder som medarbetare.

I den här rollen önskar vi att du utgår från Stockholm eller någon stad i Mellansverige. Kontoret ligger i Tyresö men du har alltså möjlighet att arbeta på distans.

Det är en direktrekrytering med start så snart som möjligt!

Om tjänsten

Som säljare på Dafo Brand kommer ditt fokus vara att arbeta med relationsbyggande försäljning, där säljcykler kan vara både korta och långa. Du kommer att kunna bearbeta nya och befintliga kunder i Storstockholm samt hela Mellansverige inom alla typer av industrier. Du kommer att hålla både digitala och fysiska möten och förväntas kunna genomföra resor emellanåt till bl.a. Norrland där många av de befintliga kunderna befinner sig.

Du kommer att ha stor frihet att utforska nya branscher och behov, med förväntan att kunna agera professionellt i dialog med beställare på alla nivåer.

Ditt närmsta team består av 3 systemspecialister där en utav dem har över 10 års erfarenhet av gasdetektering. Du kommer även att ha mycket intern kontakt med inköp, lager & logistik, ekonomi, koordinatorer, och marknad som hjälper till att driva försäljning.

I din roll ingår administration av kunder och avtal i Microsofts CRM-system.

Vem tror vi att du är?

Som säljare i den här rollen ser vi att du jobbat med kundrelationer och tjänsteförsäljning tidigare. Du behöver dessutom ha kunskap inom Gasdetektering och gärna arbetat inom säkerhetsbranschen i några år.

Som person ser vi gärna att du är ödmjuk och öppen för att lära dig hur man jobbar på DAFO. Du är duktig på relationsbaserad försäljning och tycker om och förstår vikten av att hålla möten i avspända miljöer, som över en lunch eller liknande. Du är ambitiös, jobbar målinriktat och ser till att hålla kalendern full!

Kvalifikationer

• Några års erfarenhet av B2B försäljning, gärna mot industrier
• Har mycket goda kunskaper inom gasdetekteringsbranschen
• Har ett tekniskt intresse
• Flytande svenska i tal och skrift
• Har B-körkort

Omfattning och placering

Du har tillgång till huvudkontoret i Tyresö i Stockholm, men kan utgå från din ort. Tjänstebil ingår.

Tjänsten är på 100% med start så snart som möjligt. Arbetstider mån-fre 8–17 med flextid.

Fast lön med tillkommande rörligt paket. Kollektivavtal, friskvård och andra förmåner.

Om Dafo Brand

Dafo Brand AB är ett svenskägt familjeföretag med 100 års branscherfarenhet. Idag är de en av marknadens största leverantörer av brandskydd och räddningsmateriel. Parallellt med försäljning och service av kvalitetsprodukter erbjuder de underhåll, utbildning, riskinventering, dokumentation och SBA. De är den ledande leverantören till brandförsvaren i Sverige och även landets största leverantör av fasta släcksystem. Företagets huvudkontor ligger i Tyresö strax söder om Stockholm. De har drygt 80 återförsäljare med montage- och servicekapacitet runt om i Sverige och ett stort internationellt nätverk. Med 170 medarbetare, varav 90 arbetar på huvudkontoret i Stockholm, omsätter de cirka 400 miljoner kr per år.

The Place – Where happy work happens

Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.

 

Sökord: gasdetektering, brand, säljare, account manager, B2B, försäljning, key account manager Visa mindre

Servicekoordinator Dafo Brand

The Place är ett rekryteringsföretag och en Worklife Partner, en plats för våra kunder och kandidater att växa på för att stärka sin affär och karriär. Vi är verksamma inom kompetensområdena Ekonomi, Administration, HR, Logistik, IT och Kommunikation och brinner för att matcha rätt kompetens med rätt företag och att skapa ett positivt arbetsliv för såväl kunder som medarbetare. Till familjära Dafo i Tyresö söker vi nu en Servicekoordinator. Här f... Visa mer
The Place är ett rekryteringsföretag och en Worklife Partner, en plats för våra kunder och kandidater att växa på för att stärka sin affär och karriär. Vi är verksamma inom kompetensområdena Ekonomi, Administration, HR, Logistik, IT och Kommunikation och brinner för att matcha rätt kompetens med rätt företag och att skapa ett positivt arbetsliv för såväl kunder som medarbetare.

Till familjära Dafo i Tyresö söker vi nu en Servicekoordinator. Här får du jobba i en spännande och varierande roll med många kontaktytor. Du får en arbetsgivare som satsar på sin personal, stora utvecklingsmöjligheter och kollegor som trivs och har väldigt roligt tillsammans.

Visst låter det bra? Läs vidare!

Om rollen

Som servicekoordinator har du en betydelsefull roll för Dafos serviceverksamhet. Din primära arbetsuppgift är att ge förstklassig service och support både internt och externt till Dafos kunder, servicetekniker och andra medarbetare. Du kommer att ha en koordinerande roll med flera varierande arbetsuppgifter och många kontaktytor, och därför söker vi dig som har förmågan att se vad som behöver göras, tar ansvar för att det blir gjort, samtidigt som du håller en hög servicenivå.

Ditt team består av sju servicetekniker. På kontoret i Tyresö sitter du tillsammans med två härliga kollegor som har liknande arbetsuppgifter. På kontoret arbetar ca 90 personer och här är stämningen familjär.

Du kommer bland annat att ansvara för:

• Extern och intern support till Dafos kunder, tekniker och andra medarbetare.
• Löpande administration som t ex avtalshantering, orderhantering och fakturering.
• Inkommande beställningar och andra ärenden per telefon och mail.
• Uppföljningar av olika projekt, exempelvis installationsprojekt.
• Koordinera och fördela ut arbete till teknikerna
• Ta emot felanmälningar

Kvalifikationer:

• Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, till exempel inom kundtjänst, order, koordinering eller ekonomiadministration.
• God datorvana och systemvana.
• Talar och skriver svenska flytande och behärskar det engelska språket i såväl tal som skrift.
• Det är meriterande om du jobbat med fakturering eller har grundläggande ekonomikunskaper

Viktigt att veta: För denna roll krävs utdrag ut belastningsregistret och svenskt medborgarskap, slutkandidaten kommer att genomgå bakgrundskontroll och säkerhetsprövning.

Vem vi tror att du är:

För att lyckas och göra succé i rollen tror vi först och främst att du är en positiv och lösningsorienterad person. Du motiveras av att leverera förstklassig service och förstår vikten av god kommunikation. Du har förmågan att se vad som behöver göras, tar ägandeskap och känner stort ansvar över dina arbetsuppgifter. På ett engagerat sätt tar du dig an och hanterar många pågående ärenden och lämnar inget ogjort, vilket innebär att du också behöver vara både noggrann och strukturerad. Vidare har du lätt för att samarbeta med alla typer av människor, är öppensinnad och en problemlösare.

Om tjänsten

• Tjänsten utgår huvudsakligen från Dafos huvudkontor i Tyresö. Möjlighet finns att arbeta hemifrån delar av veckan om så önskas.
• Arbetstider mån-tor, 8-17. Fre 8-15. Finns även möjlighet att arbeta mån-tor 7-16, Fre 7-14.
• Tillträde omgående med hänsyn till uppsägningstid
• Säkerhetsprövning kommer att ske i samband med anställning

Om Dafo Brand

Dafo Brand AB är ett svenskägt familjeföretag med 100 års branscherfarenhet. Idag är vi en av marknadens största leverantörer av brandskydd och räddningsmateriel. Parallellt med försäljning och service av kvalitetsprodukter erbjuder vi underhåll, utbildning, riskinventering, dokumentation och SBA. Vi är den ledande leverantören till brandförsvaren i Sverige och även landets största leverantör av fasta släcksystem. Företagets huvudkontor finns i Tyresö strax söder om Stockholm. Vi har drygt 80 återförsäljare med montage- och servicekapacitet runt om i Sverige och ett stort internationellt nätverk. Med 160 medarbetare omsätter vi cirka 400 miljoner kr per år.

The Place är Sveriges enda Worklife Partner

För dig som söker nytt jobb är The Place din trygga punkt. I just denna rekrytering sköter våra kompetenta rekryteringskonsulter processen, från intervju till anställningserbjudande. Sedan blir du anställd av kundföretaget. Vi är stolta över våra fina samarbeten med en stor mängd intressanta och spännande företag – och det innebär ju många karriärmöjligheter för dig!

The Place är en rekryterings- och kompetenspartner som funnits över 30 år.

Vi tar avstånd från den traditionella bemanningsbranschen där kortsiktiga lösningar och människor reducerade till siffror blivit norm. I oss får du en Worklife Partner, vare sig du är kandidat, medarbetare eller kund. Visa mindre

Servicekoordinator Dafo Brand

The Place är ett rekryteringsföretag och en Worklife Partner, en plats för våra kunder och kandidater att växa på för att stärka sin affär och karriär. Vi är verksamma inom kompetensområdena Ekonomi, Administration, HR, Logistik, IT och Kommunikation och brinner för att matcha rätt kompetens med rätt företag och att skapa ett positivt arbetsliv för såväl kunder som medarbetare. Till familjära Dafo i Tyresö söker vi nu en Servicekoordinator. Här f... Visa mer
The Place är ett rekryteringsföretag och en Worklife Partner, en plats för våra kunder och kandidater att växa på för att stärka sin affär och karriär. Vi är verksamma inom kompetensområdena Ekonomi, Administration, HR, Logistik, IT och Kommunikation och brinner för att matcha rätt kompetens med rätt företag och att skapa ett positivt arbetsliv för såväl kunder som medarbetare.

Till familjära Dafo i Tyresö söker vi nu en Servicekoordinator. Här får du jobba i en spännande och varierande roll med många kontaktytor. Du får en arbetsgivare som satsar på sin personal, stora utvecklingsmöjligheter och kollegor som trivs och har väldigt roligt tillsammans.

Visst låter det bra? Läs vidare!

Om rollen

Som servicekoordinator har du en betydelsefull roll för Dafos serviceverksamhet. Din primära arbetsuppgift är att ge förstklassig service och support både internt och externt till Dafos kunder, servicetekniker och andra medarbetare. Du kommer att ha en koordinerande roll med flera varierande arbetsuppgifter och många kontaktytor, och därför söker vi dig som har förmågan att se vad som behöver göras, tar ansvar för att det blir gjort, samtidigt som du håller en hög servicenivå.

Ditt team består av sju servicetekniker. På kontoret i Tyresö sitter du tillsammans med två härliga kollegor som har liknande arbetsuppgifter. På kontoret arbetar ca 90 personer och här är stämningen familjär.

Du kommer bland annat att ansvara för:

• Extern och intern support till Dafos kunder, tekniker och andra medarbetare.
• Löpande administration som t ex avtalshantering, orderhantering och fakturering.
• Inkommande beställningar och andra ärenden per telefon och mail.
• Uppföljningar av olika projekt, exempelvis installationsprojekt.
• Koordinera och fördela ut arbete till teknikerna
• Ta emot felanmälningar

Kvalifikationer:

• Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, till exempel inom kundtjänst, order, koordinering eller ekonomiadministration.
• God datorvana och systemvana.
• Talar och skriver svenska flytande och behärskar det engelska språket i såväl tal som skrift.
• Det är meriterande om du jobbat med fakturering eller har grundläggande ekonomikunskaper

Viktigt att veta: För denna roll krävs utdrag ut belastningsregistret och svenskt medborgarskap, slutkandidaten kommer att genomgå bakgrundskontroll och säkerhetsprövning.

Vem vi tror att du är:

För att lyckas och göra succé i rollen tror vi först och främst att du är en positiv och lösningsorienterad person. Du motiveras av att leverera förstklassig service och förstår vikten av god kommunikation. Du har förmågan att se vad som behöver göras, tar ägandeskap och känner stort ansvar över dina arbetsuppgifter. På ett engagerat sätt tar du dig an och hanterar många pågående ärenden och lämnar inget ogjort, vilket innebär att du också behöver vara både noggrann och strukturerad. Vidare har du lätt för att samarbeta med alla typer av människor, är öppensinnad och en problemlösare.

Om tjänsten

• Tjänsten utgår huvudsakligen från Dafos huvudkontor i Tyresö. Möjlighet finns att arbeta hemifrån delar av veckan om så önskas.
• Arbetstider mån-tor, 8-17. Fre 8-15. Finns även möjlighet att arbeta mån-tor 7-16, Fre 7-14.
• Tillträde omgående med hänsyn till uppsägningstid
• Säkerhetsprövning kommer att ske i samband med anställning

Om Dafo Brand

Dafo Brand AB är ett svenskägt familjeföretag med 100 års branscherfarenhet. Idag är vi en av marknadens största leverantörer av brandskydd och räddningsmateriel. Parallellt med försäljning och service av kvalitetsprodukter erbjuder vi underhåll, utbildning, riskinventering, dokumentation och SBA. Vi är den ledande leverantören till brandförsvaren i Sverige och även landets största leverantör av fasta släcksystem. Företagets huvudkontor finns i Tyresö strax söder om Stockholm. Vi har drygt 80 återförsäljare med montage- och servicekapacitet runt om i Sverige och ett stort internationellt nätverk. Med 160 medarbetare omsätter vi cirka 400 miljoner kr per år.

The Place är Sveriges enda Worklife Partner

För dig som söker nytt jobb är The Place din trygga punkt. I just denna rekrytering sköter våra kompetenta rekryteringskonsulter processen, från intervju till anställningserbjudande. Sedan blir du anställd av kundföretaget. Vi är stolta över våra fina samarbeten med en stor mängd intressanta och spännande företag – och det innebär ju många karriärmöjligheter för dig!

The Place är en rekryterings- och kompetenspartner som funnits över 30 år.

Vi tar avstånd från den traditionella bemanningsbranschen där kortsiktiga lösningar och människor reducerade till siffror blivit norm. I oss får du en Worklife Partner, vare sig du är kandidat, medarbetare eller kund. Visa mindre

Finsktalande ekonomiassistent till Alligo!

Ansök    Mar 9    The Place AB    Ekonomiassistent
The Place är ett rekryteringsföretag och en Worklife Partner, en plats för våra kunder och kandidater att växa på för att stärka sin affär och karriär. Vi är verksamma inom kompetensområdena Ekonomi, Administration, HR, Logistik, IT och Kommunikation och brinner för att matcha rätt kompetens med rätt företag och att skapa ett positivt arbetsliv för såväl kunder som medarbetare. Nu söker vi Alligos nya ekonomiassistent inom leverantörsreskontra ti... Visa mer
The Place är ett rekryteringsföretag och en Worklife Partner, en plats för våra kunder och kandidater att växa på för att stärka sin affär och karriär. Vi är verksamma inom kompetensområdena Ekonomi, Administration, HR, Logistik, IT och Kommunikation och brinner för att matcha rätt kompetens med rätt företag och att skapa ett positivt arbetsliv för såväl kunder som medarbetare.

Nu söker vi Alligos nya ekonomiassistent inom leverantörsreskontra till ett härligt och positivt team på fyra personer. I rollen arbetar du med rådgivning och service för Alligos interna kunder. Du ansvarar för leverantörsfakturahanteringen och är kravställare mot redovisningscentret samt övriga organisationen samt arbetar med leverantörsregister. I rollen är du även delaktig i månads- och årsbokslut samt har avstämningsansvar för konton som är relaterade till leverantörsreskontra.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:

• Skanna och verifiera samtliga inkommande leverantörsfakturor
• Inkommande posthantering, både fysisk och elektronisk
• Skapa och skicka leverantörsbetalningar samt tillhörande bokföring
• Hantering av inkommande betalningspåminnelser
• Hantering av leverantörsfakturor avseende direktleveranser
• Uppdatering av rutindokument

Tjänsten är på heltid med arbetstiderna 08.00-17.00, måndag-fredag. Du utgår från Alligos kontor som är placerat i Tyresö, med viss möjlighet till distansarbete. Detta är en direktrekrytering med tillträde efter överenskommelse men vi ser gärna att du kan börja hos Alligo så snart som möjligt.

Vem vi tror att du är

För att snabbt komma in i rollen som ekonomiassistent hos Alligo, ser vi gärna att du har följande bakgrund:

• Tidigare erfarenhet av roller inom leverantörsreskontra
• Van att arbeta med stora flöden
• Behärska finska flytande i tal och skrift på modersmålsnivå
• Ekonomiutbildning på gymnasienivå
• Har du arbetat i affärssystemen Medius eller Jeeves är det meriterande

Vi tror att du är en noggrann och strukturerad person som har lätt för att lära dig och snabbt kommer in i nya arbetsuppgifter. Du är glad, positiv och bidrar till en härlig stämning på kontoret och till dina kollegor. Vi tror att du gillar att arbeta i en miljö där det händer saker hela tiden och att du är en teamspelare av rang.

Vart kommer du jobba?

Alligo är en ledande aktör inom arbetskläder, personligt skydd, verktyg och förnödenheter i Norden. Verksamheten bildades 2020, genom sammanslagningen av Swedol och TOOLS och tog 2021 namnet Alligo. På kontoret i Tyresö arbetar 55 medarbetare.

The Place – Where happy work happens

Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.

Nyckelord: Ekonomiassistent, leverantörsreskontra, reskontra, stora flöden, Medius, Jeeves Visa mindre

Platschef till Medley

Ansök    Nov 14    The Place AB    Simhallsföreståndare
The Place är ett rekryteringsföretag och en Worklife Partner, en plats för våra kunder och kandidater att växa på för att stärka sin affär och karriär. Vi är verksamma inom kompetensområdena Ekonomi, Administration, HR, Logistik, IT och Kommunikation och brinner för att matcha rätt kompetens med rätt företag och att skapa ett positivt arbetsliv för såväl kunder som medarbetare. Är du en operativ ledare ut i fingerspetsarna och letar efter ett ans... Visa mer
The Place är ett rekryteringsföretag och en Worklife Partner, en plats för våra kunder och kandidater att växa på för att stärka sin affär och karriär. Vi är verksamma inom kompetensområdena Ekonomi, Administration, HR, Logistik, IT och Kommunikation och brinner för att matcha rätt kompetens med rätt företag och att skapa ett positivt arbetsliv för såväl kunder som medarbetare.

Är du en operativ ledare ut i fingerspetsarna och letar efter ett ansvarsfullt arbete där du kan göra skillnad? Brinner du dessutom för träning, hälsa i kombination med service, samt vill inspirera andra till ett mer aktivt, friskare och gladare liv? Då kan vi ha det perfekta jobbet för dig!

Medley söker nu en Platschef till sin fina simhall i Tyresö. Tyresö Aquarena är en toppmodern anläggning med en 25 metersbassäng, äventyr med liten strömbassäng, bebispool, bubbelpool, en rutschkana och en multibassäng, gym med gruppträningssalar. För dig som älskar bad och friskvård är det här en unik chans till tjänst - ta chansen och sök till den här spännande rollen.

Rollen som platschef är en operativ ledarroll där du kommer att ha det övergripande ansvaret för att leda anläggningen gällande personal, verksamhet, arbetsmiljö och säkerhet, försäljning och resultat.

Om rollen som platschef

I rollen som platschef kommer huvudfokus att vara att leda, motivera och utveckla anläggningens medarbetare bestående av en grupp på cirka 9 personer. Detta för att skapa en trivsam miljö och nå uppsatta mål och nyckeltal. I rollen kommer du också att samarbeta tätt ihop, och få stöttning av biträdande platschef samt teamleaders.

Som platschef kommer du även se till att anläggningen är välskött och att den följer Medleys koncept och avtal, samt planera och driva förbättringsarbeten. Du kommer ha mycket kontakt med lokala föreningar och jobba i projektarbeten med Tyresö kommun. Med stöd från dina kollegor på huvudkontoret kommer du att få vara med och genomföra lokala marknadsaktiviteter på sociala medier.

I rollen som platschef kommer du bland annat att ansvara för dessa arbetsuppgifter:

• Budget- och resultatansvar
• Planera, organisera och strukturera förbättringsarbeten på anläggningen
• Övergripande ansvar för rekrytering, bemanning, schemaplanering och rondering efter anläggningens behov
• Hålla kontinuerliga utvecklings- och medarbetarsamtal
• Driva försäljning och merförsäljning
• Externa relationer & projekt med vår beställare Tyresö kommun samt täta kontakter med lokala föreningar
• Arbete på 2-3 kvällar, samt en helgdag i månaden ingår, då verksamheten har sin "peak" under dessa tider och dagar

Erfarenhet och kunskaper

• Dokumenterad erfarenhet av ledande befattning med personalansvar
• Erfarenhet från besöksnäringen/upplevelsebranschen som givit kunskap om försäljning och bemötande
• Tidigare erfarenhet av budget- och målarbete
• God ledarskapsförmåga
• God systemvana
• Goda kunskaper i svenska och engelska både i skrift och tal

Utbildning

• Vi ser gärna att du innehar en högskoleutbildning eller har motsvarande erfarenhet.

Är du den vi letar efter?

I den här rollen kommer vi lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. För att trivas och passa in i rollen tror vi att du är en trygg, stabil och tydlig ledare med förmåga att planera och strukturera arbetet för verksamheten.

Vidare ser vi gärna att du är en person som är coachande och kommunikativ, och kan tydliggöra mål och ge feedback till ditt team. Då detta är en ansvarstagande roll med många olika ansvarsområden och kontakter/intressenter ställs höga krav på samarbetsförmåga, flexibilitet och ödmjukhet.

Som platschef på Medley är ingen dag är den andra lik. Vi tror därför att du tycker om att ha en varierad arbetsroll och är inte främmande för att hoppa in och arbeta operativt om det så krävs.

Villkor och omfattning

• Tjänsten är en tillsvidareanställning hos Medley
• Arbetstider: 38,25 timmar per vecka
• Plats: Tyresö
• Start: Omgående med hänsyn till eventuell uppsägningstid
• För denna roll kommer det att göras en bakgrundskontroll på slutkandidaten.

Låter det här som något för dig? Vänta inte med din ansökan! Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Om Medley

Medley är en av Sveriges ledande aktörer i bad- och friskvårdsbranschen och startade sin verksamhet 2001. Fler än 20 bad- och träningsanläggningar fördelade på 17 kommuner drivs idag av Medley. I flertalet fall bedrivs verksamheten i anläggningar som ägs av kommuner, men verksamhet bedrivs även i egna lokaler. Vi vill vara det självklara valet och den naturliga mötesplatsen i de kommuner vi verkar i för en aktiv fritid på land och i vatten. Sedan 2012 ägs Medley till 100 procent av Tagehus. 2022 var omsättningen 400 miljoner kronor och antalet fast anställda cirka 250 personer. Läs gärna mer på www.medley.se

The Place är Sveriges enda Worklife Partner

För dig som söker nytt jobb är The Place din trygga punkt. I just denna rekrytering sköter våra kompetenta rekryteringskonsulter processen, från intervju till anställningserbjudande. Sedan blir du anställd av kundföretaget. Vi är stolta över våra fina samarbeten med en stor mängd intressanta och spännande företag – och det innebär ju många karriärmöjligheter för dig! Visa mindre