Lediga jobb Level Recruitment AB i Tyresö

Se alla lediga jobb från Level Recruitment AB i Tyresö. Genom att välja ett specifikt yrke kan du även välja att se alla lediga jobb i Tyresö som finns inom det yrket.

Byggprojektledare Infrastruktur till Tyresö Kommun

Har du tidigare erfarenhet från en roll där du ansvarat för infrastrukturprojekt med fokus på infrastruktur såsom vägar, gator, broar, gång- och cykelvägar, m.m? Motiveras du av att arbeta i en utvecklande roll med stor möjlighet att vara med och forma framtidens Tyresö? Missa inte chansen att bli del av ett motiverat och engagerat team som är både hjälpsam, prestigelösa och som sprider mycket glädje. Välkommen till en kommun med höga ambitioner. Vi växer... Visa mer
Har du tidigare erfarenhet från en roll där du ansvarat för infrastrukturprojekt med fokus på infrastruktur såsom vägar, gator, broar, gång- och cykelvägar, m.m? Motiveras du av att arbeta i en utvecklande roll med stor möjlighet att vara med och forma framtidens Tyresö? Missa inte chansen att bli del av ett motiverat och engagerat team som är både hjälpsam, prestigelösa och som sprider mycket glädje.

Välkommen till en kommun med höga ambitioner. Vi växer starkt för framtiden - vill du vara med?

Om tjänsten
Tyresö är en expansiv kommun med visioner om att dagens 48 000 invånare ska bli 60 000 invånare år 2035 med en ambitiös investeringsplan för överskådlig tid framöver. Det ställer givetvis krav på att bebyggelse- och infrastrukturutvecklingen kan tillgodoses. Här har du som byggprojektledare på vår enhet för byggledning en viktig roll i kommunen!

Byggledning är en enhet inom projektavdelningen på kommunens samhällsbyggnadskontor. På enheten sker arbetet med Samhällsfastigheter från tidigt skede till överlämnande och infrastruktur som är nödvändig för kommunens tillväxt. Samhällsbyggnadskontoret ansvarar för kommunens stadsutveckling, från första idé till och med förvaltning. Som Byggprojektledare Infrastruktur kommer du i rollen som beställare att ansvara för alla typer av projekt inom infrastruktur där det ingår markarbete såsom asfaltering, byggnation av broar, vägar med mera. Du är delaktig från tidiga skeden med planfrågor, projektering och upphandling till att genomföra projekten samt garantibesiktning inklusive överlämnande till förvaltande enhet.

I rollen ingår att: Ansvara för att driva projekten genom projektering och produktion med alla dess processer, ex upphandling, genomförande, besiktning mm.
Medverka på bland annat byggmöten.
Hitta de bästa lösningarna tidigt i projekten och vara kostnadseffektiv.
Ansvara för hantering av myndighetskrav.
Ansvara att projekten genomförs inom given tidsram.
Samarbeta med arkitekter, tekniska konsulter samt drift- och fastighetsavdelningen.
I rollen kommer du dels att driva egna projekt, men också delta i andra projekt som sakkunnig eller projektmedlem.
Rollen utgår från kontoret i Tyresö centrum, och du blir en del av Enheten för Byggledning.

Är det här du?
För att vara framgångsrik i denna roll vill vi att du har tidigare arbetslivserfarenhet inom bygg- och fastighetssektorn, exempelvis från entreprenadverksamhet, konsultverksamhet eller offentlig verksamhet där du självständigt ansvarat för att driva infrastrukturprojekt. Du har goda kunskaper inom entreprenadjuridik (AB04, ABT06 och ABK09) och AMA och MER. Har du även erfarenhet av att tillämpa och arbeta under LOU är det en stor fördel.

Vi ser gärna att du har relevant akademisk utbildning i grunden och då företrädelsevis med inriktning bygg, väg vatten. Alternativt har du skaffat dig motsvarande erfarenhet genom arbete.

Vi fäster stor vikt vid personliga egenskaper och söker dig som är initiativtagande, affärsmässig och ansvarstagande. Vidare är du en kommunikativ lagspelare med en god förmåga att uttrycka dig och att skapa goda relationer och samarbeten både internt såsom externa. Då du i rollen som projektledare kommer att ha mycket kontakt med flera avdelningar inom kommunen krävs även en god förståelse för verksamhetsperspektivet.

Vill du veta mer?
I denna rekrytering samarbetar Tyresö kommun med Level Recruitment. Vänligen sök tjänsten genom att klicka på "ansök"-knappen här intill. Vid frågor vänligen kontakta rekryteringskonsult Carolina Eskengren på 08-120 50 427. Urvalet av ansökningar sker löpande. Välkommen in med din ansökan!

Sökord:  Infrastruktur. Projektledare, VA, mark, asfalt, väg, vatten, anläggning Visa mindre

Byggprojektledare Samhällsfastigheter till Tyresö Kommun

Har du tidigare erfarenhet från en beställarroll där du drivit större ombyggnationer/ ROT- eller nyproduktionsprojekt? Motiveras du av att arbeta i en utvecklande roll med stor möjlighet att vara med och forma framtidens Tyresö? Missa inte chansen att bli del av ett motiverat och engagerat team som är både hjälpsam, prestigelösa och som sprider mycket glädje. Välkommen till en kommun med höga ambitioner. Vi växer starkt för framtiden - vill du vara med? ... Visa mer
Har du tidigare erfarenhet från en beställarroll där du drivit större ombyggnationer/ ROT- eller nyproduktionsprojekt? Motiveras du av att arbeta i en utvecklande roll med stor möjlighet att vara med och forma framtidens Tyresö? Missa inte chansen att bli del av ett motiverat och engagerat team som är både hjälpsam, prestigelösa och som sprider mycket glädje.

Välkommen till en kommun med höga ambitioner. Vi växer starkt för framtiden - vill du vara med?

Om tjänsten
Tyresö är en expansiv kommun med visioner om att dagens 48 000 invånare ska bli 60 000 invånare år 2035 med en ambitiös investeringsplan för överskådlig tid framöver. Det ställer givetvis krav på att bebyggelse- och infrastrukturutvecklingen kan tillgodoses. Här har du som byggprojektledare på vår enhet för byggledning en viktig roll!

Byggledning är en enhet inom projektavdelningen på kommunens samhällsbyggnadskontor. På enheten sker arbetet med Samhällsfastigheter från tidigt skede till överlämnande och infrastruktur som är nödvändig för kommunens tillväxt. Samhällsbyggnadskontoret ansvarar för kommunens stadsutveckling, från första idé till och med förvaltning. I rollen som Byggprojektledare kommer du i rollen som beställare att driva ett antal olika projekt med fokus samhällsfastigheter och då både vad gäller nybyggnation- såsom större ombyggnationer av objekt såsom skolor, förskolor, idrottshallar äldreboenden med mera.  Du är ansvarig från planfrågor, projektering och upphandling till att genomföra projekten samt garantibesiktning.

I rollen ingår att: Ansvara för att driva projekten genom projektering och produktion med alla dess processer, ex upphandling, bygglov, besiktning mm.
Medverka på byggmöten.
Hitta de bästa lösningarna tidigt i projekten och vara kostnadseffektiv.
Ansvara för hantering av myndighetskrav.
Säkerställa att projekten genomförs inom given tidsram.
Samarbeta med arkitekter, tekniska konsulter samt drift- och fastighetsavdelningen.
Driva egna projekt men också delta i andra projekt som sakkunnig eller projektmedlem.
Rollen utgår från kontoret i Tyresö centrum, rollen rapporterar till Enhetschef Byggledning.

Är det här du?
För att vara framgångsrik i denna roll vill vi att du har tidigare arbetslivserfarenhet inom bygg- och fastighetssektorn, exempelvis från entreprenadverksamhet, konsultverksamhet eller offentlig verksamhet där du självständigt ansvarat för att driva byggprojekt. Du har goda kunskaper inom entreprenadjuridik och då huvudsakligen AMA och MER. Har du även erfarenhet av att tillämpa och arbeta under LOU är det en stor fördel.

Vi ser gärna att du har en akademisk utbildning i grunden och då företrädelsevis med inriktning bygg, väg vatten. Alternativt har du skaffat dig motsvarande erfarenhet genom arbete. Likaså är det en stor fördel om du även har tidigare erfarenhet av arbete i kommunala och/eller offentliga processer.

Vi fäster stor vikt vid personliga egenskaper och söker dig som är initiativtagande, affärsmässig och ansvarstagande. Vidare är du en kommunikativ lagspelare med en god förmåga att uttrycka dig och att skapa goda relationer och samarbeten både internt såsom externa. Då du i rollen som projektledare kommer att ha mycket kontakt med övriga förvaltningar inom kommunen, såsom skola, förskola och äldreomsorg krävs även en god förståelse för verksamhetsperspektivet.

Vill du veta mer?
I denna rekrytering samarbetar Tyresö kommun med Level Recruitment. Vänligen sök tjänsten genom att klicka på "ansök"-knappen här intill. Vid frågor vänligen kontakta rekryteringskonsult Carolina Eskengren på 08-120 50 427. Urvalet av ansökningar sker löpande.

Välkommen in med din ansökan!

Sökord:  byggprojektledare, samhällsfastigheter, LOU, Entreprenad, ROT Visa mindre

Sustainability Manager till Dafo, Tyresö

Ansök    Dec 21    Level Recruitment AB    Affärsutvecklare
Attraheras du av möjligheten att få ansvara för hållbarhetsarbetet i ett marknadsledande produktbolag? Drivs du av möjligheten att få arbeta i en innovativ miljö där du kommer inneha en nyckelposition? Då kanske detta är något för dig! Vår affärsidé på Dafo Brand AB är att tillhandahålla ett modernt och effektivt brandskydd. Vi erbjuder marknadens bredaste program av brand- och räddningsmateriel. Allt från brandsläckare för hemmet till avancerade tekniska... Visa mer
Attraheras du av möjligheten att få ansvara för hållbarhetsarbetet i ett marknadsledande produktbolag? Drivs du av möjligheten att få arbeta i en innovativ miljö där du kommer inneha en nyckelposition?
Då kanske detta är något för dig!

Vår affärsidé på Dafo Brand AB är att tillhandahålla ett modernt och effektivt brandskydd. Vi erbjuder marknadens bredaste program av brand- och räddningsmateriel. Allt från brandsläckare för hemmet till avancerade tekniska lösningar för industri och räddningstjänst.

Hållbarhet är en integrerad del av vår verksamhet och ska genomsyra allt vi på Dafo gör. Vi arbetar för att våra produkter och tjänster skall ha klimatneutral påverkan. Detta hållbarhetsarbete drivs dels internt, dels i dialog med kunder, kravställare och andra intressenter.

Vill du läsa mer om vårt hållbarhetsarbete, läs mer här.

Om tjänsten

Som Sustainability Manager blir du inom företagets ansvariga för att initiera, driva och utveckla Dafos hållbarhetsarbete. Du ser till att våra uppsatta hållbarhetsmål genomförs och vidareutvecklas enligt den hållbarhetsstrategi som är framtagen och som du fortsätter att implementera och utveckla.

I ditt arbete kommer du ha stort fokus på struktur, processer samt arbeta med verktyg som gör att vi kan driva och följa upp hållbarhetsarbetet. Du kommer att ha ett nära samarbeta med många av våra medarbetare för att säkra hållbarhet i både utveckling och förvaltning av organisationen. Det är genom din kompetens och i samarbeten, såväl internt som externt, som det skapas förutsättningar för våra medarbetare och vårt företag att utvecklas på ett hållbart sätt.

I rollens ansvar ingår det exempelvis:
  Att utveckla, driva och förvalta Dafos hållbarhetsarbete för att stärka företaget, varumärket, företagskulturen och verksamhetens bidrag till ett mer hållbart samhälle
Att öka medvetenheten inom organisationen och att kopplingen mellan hållbarhet och långsiktig lönsamhet är tydlig och självklar för alla medarbetare
 
Ge strategisk rådgivning i hållbarhetsfrågor vid affärsmodellering, visions- och strategiarbete, samt operativt stöd i hållbarhetsfrågor
 
Ta fram årlig hållbarhetsredovisning inklusive framtagning av mål, KPI:er och indikatorer för hållbarhet samt uppföljning av utfall
 
Ansvara för säkerställandet av att bolaget lever upp till de krav som vår ISO-certifiering (ISO 9001 och ISO 14001) ställer
 
Leda internrevisionsgruppens arbete och vara delaktig i processförbättrings­projekt
Göra omvärldsbevakning för att hålla dig à jour med trender, ny kunskap, ny teknologi inom hållbarhetsområdet
 
I din roll kommer du ha personalansvar för en Kvalitet Miljö medarbetare samt leda andra i inom verksamhetens hållbarhetsarbete. Då hållbarhet genomsyrar hela verksamheten har du många kontaktytor i företaget och kommer samarbeta tätt med andra. Du sitter i ledningsgruppen och rapporterar direkt till vår VD.

Placering på vårt huvudkontor i Tyresö.

Är det här du?

För att vara framgångsrik i denna roll söker vi dig med relevant akademisk utbildning. Vi förutsätter dessutom att du löpande har vidareutbildat dig inom hållbarhetsområdet, alternativt innehar längre relevant förvärvad arbetslivserfarenhet.

Du har gedigen erfarenhet av att arbeta strategisk såväl som operativt inom hållbarhetsområdet. Troligtvis har du minst 5 års erfarenhet av att leda hållbarhetsarbetet internt i en organisation samt externt mot kunder och marknad. Meriterande är om du har erfarenhet från produktbolag, gärna i en strikt regulatorisk miljö inom industri.

Utöver detta uttrycker du dig väl på svenska och engelska i både skrift och tal.

Vi fäster stor vikt vid personliga egenskaper!  Vi söker en proaktiv kommunikatör med god lägesuppfattning. Du är prestigelös, inkluderande samt utvecklingsdriven i samklang med en omvärld i ständig förändring. Vidare är du en skicklig strateg som i hög grad vill arbeta operativt och du trivs i en roll med många kontaktytor.  Du tror på kunskapsdelning och har en pedagogisk ådra och bra presentationsförmåga. Du är van vid att ta initiativ och fokuserar på resultat samt avslutar de projekt som du påbörjar och leder. Vidare är du en person som är diplomatisk men samtidigt en kravställare.

Vill du veta mer?

I denna rekrytering samarbetar Dafo Brand AB med Level Recruitment. Vänligen sök tjänsten genom att klicka på ”ansök”-knappen här intill. Vid frågor vänligen kontakta Stina Koskijev, Rekryteringskonsult på 08-120 50 421, eller mail [email protected]. Observera att inga ansökningar godkännes via mail. Urvalet av ansökningar sker löpande.

Välkommen in din ansökan redan idag! Visa mindre

Förvaltningschef Fastighet till Tyresö Bostäder, Tyresö

Ansök    Feb 9    Level Recruitment AB    Fastighetschef
Har du flerårig erfarenhet från fastighetsbranschen där du verkat i en ledande befattning och mycket framgångsrikt skapat starka team? Motiveras du av möjligheten att ta dig an en roll där du både kommer att utmana och utmanas? Var med på resan mot målet att skapa en plats där människor både vill leva och bo! Om tjänsten Tyresö Bostäder är ett aktivt och hyresgästnära fastighetsbolag som på affärsmässiga principer förvaltar och förmedlar nära 3 400 attra... Visa mer
Har du flerårig erfarenhet från fastighetsbranschen där du verkat i en ledande befattning och mycket framgångsrikt skapat starka team? Motiveras du av möjligheten att ta dig an en roll där du både kommer att utmana och utmanas?

Var med på resan mot målet att skapa en plats där människor både vill leva och bo!

Om tjänsten
Tyresö Bostäder är ett aktivt och hyresgästnära fastighetsbolag som på affärsmässiga principer förvaltar och förmedlar nära 3 400 attraktiva hyresrätter till de som vill leva och bo i Tyresö. Arbetet sker efter visionen att Tyresö ska vara en plats där människor vill stanna genom livets olika skeden.

Som Förvaltningschef Fastighet har du det övergripande ansvaret för bolagets fastigheter och kundvård. I denna roll förväntas du utveckla processer och effektivisera arbetssätt med strävan att uppnå bolagets verksamhetsmål. I rollen kommer du att arbeta brett men strategiskt och säkerställa förvaltning, drift, underhåll och utveckling av fastigheterna. Organisationen består idag av ca 35 medarbetare varav fem är direktrapporterande teamledare.

I rollen ingår: Budget- och resultatansvar.
Arbeta för och säkerställa en hög kundnöjdhet.
Arbeta för att Tyresö Bostäders fastigheter ska vara hållbara över tid och hålla en hög kvalité.
Ansvara för större ombyggnationsprojekt
Ansvara för att arbetsmiljökrav och tekniska myndighetskrav uppfylls.
Tillsammans med ledningsgruppen verka för att uppfylla bolagsplan och mål.
Rollen utgår från kontoret i Tyresö och rapporterar till VD. Som chef på Tyresö Bostäder är du en förebild för värdegrunden och förväntas också agerar enligt uppsatta värdeord. Idag arbetar man engagerat, tillgänglig och långsiktigt samtidigt som det finns en affärsmässighet och löpande dialog!

Är det här du?
För att vara framgångsrik i denna roll vill vi att du har: flerårig erfarenhet från en motsvande roll.
vana av att leda personal direkt och indirekt där du har arbetat med både tjänstemän såsom yrkesarbetare.
en bakgrund inom fastighetsförvaltning där du genom fler roller skaffat dig en bred kompetens inom förvaltning med kunskap i både hyres- och fastighetsjuridiska frågor såsom fastighetsteknik.
har erfarenhet från allmännyttan och därmed förståelse för LOU samt hur en politiskt styrd organisation är uppbyggd. 
Vi ser gärna att du har en för tjänsten relevant akademisk utbildning alternativt har du erhållit motsvarande kompetens genom arbete. God förmåga att uttrycka dig i svenska både i tal såsom i skrift är ett krav.

Vi fäster stor vikt vid personliga egenskaper och söker i första hand dig som: är en trygg och kommunikativ ledare som med ett prestigelöst förhållningsätt leder och utvecklar dina medarbetare.
är en ansvarstagande, lyhörd och lösningsorienterad lagspelare med god samarbetsförmåga samt förmåga att kommunicera med olika personer på olika nivåer och i skilda sammanhang.
har ett stort kundfokus, tänker helhet och trivs som bäst i en förvaltande roll där du bidrar till att skapa trygghet, glädje och motivation!
Vill du veta mer?
I denna rekrytering samarbetar Tyresö Bostäder med Level Recruitment. Vänligen sök tjänsten genom att klicka på "ansök"-knappen här intill. Vid frågor vänligen kontakta rekryteringskonsult Carolina Eskengren på 08-120 50 427.  Urvalet av ansökningar sker löpande.
Välkommen in med din ansökan!

Sökord: Fastighetschef, Förvaltning, Ledarskap, Förvaltningschef, Property management, Allmännyttan Visa mindre

EL/VVS-konstruktör med intresse för CAD till Tysklinds, Tyresö

Arbetar du idag som konstruktör inom EL eller VVS och har ett stort intresse för CAD och tillhörande programvaror? Är du redo för nästa utmaning, där du får möjlighet att fördjupa dig ytterligare inom tekniken? Vill du arbeta i ett dynamiskt företag som präglas av korta beslutsvägar, en mycket trivsam stämning och i en roll där du får ta ett stort ansvar? Då kan detta vara rollen för dig! Om tjänsten Vi söker dig som vill vidareutveckla dig i rollen som ... Visa mer
Arbetar du idag som konstruktör inom EL eller VVS och har ett stort intresse för CAD och tillhörande programvaror? Är du redo för nästa utmaning, där du får möjlighet att fördjupa dig ytterligare inom tekniken? Vill du arbeta i ett dynamiskt företag som präglas av korta beslutsvägar, en mycket trivsam stämning och i en roll där du får ta ett stort ansvar? Då kan detta vara rollen för dig!

Om tjänsten

Vi söker dig som vill vidareutveckla dig i rollen som konstruktör och ta ett helhetsansvar för CAD och övrig IT på Tysklinds. I rollen kommer ungefär hälften av din tid ägnas åt att ansvara för löpande support och användarstöd till de anställda i AutoCAD, MagiCAD samt på längre sikt också Revit. Du blir den interna Superusern som kan stötta verksamheten i det dagliga arbetet både vad gäller metodik- såsom programfrågor. Resterande arbetstid kommer du att arbeta med konstruktion inom EL/VVS, detta beroende på vilken inriktning du har sedan tidigare. Tysklinds har idag verksamhet inom både VVS och EL- konstruktion vilket också innebär att du kommer att verka i en både bred och spännande miljö. 
I rollen ingår: Stötta konstruktörer i projektspecifika frågor
Utveckla det interna CAD-arbetet och genom omvärldsbevakning säkerställa att Tysklinds ligger i framkant både avseende teknik och system.
Ta fram ritningsdefinitionsfiler utifrån kundkrav och ansvara för övergripande modellsamordning
Föreslå förändringar och också driva igenom dessa  
Licenshantering
EL/VVS-konstruktion
På Tysklinds blir du del en välkomnande och trevlig företagskultur i en platt organisation med korta beslutsvägar. Utöver trevliga kollegor erbjuds du både goda anställningsvillkor och en trygg anställning på Sveriges äldsta VVS-konsultbolag som också två år i rad blivit utsedda till årets VA-superföretag i Tyresö. Tjänsten är placerad i Tysklinds trevliga lokaler i centrala Tyresö. 

Är det här du?

Vi söker dig som har några års erfarenhet av att arbeta som konstruktör inom EL och-/eller VVS där du dagligen arbetat i AutoCAD och MagiCAD.  Du har mycket goda kunskaper i dessa båda, har du dessutom arbetat med Revit är det ett stort plus. Vi ser gärna att du har ett intresse för teknik och IT och att du därmed på sikt också kan ta dig an och ansvara för administration kring IT-relaterade problem internt. 
Du har troligen någon form av utbildning inom aktuellt område alternativt motsvarande arbetslivserfarenhet. 

I denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper vilka också kommer att vara avgörande för att bli framgångsrik i denna tjänst. Vi söker dig som trivs i en roll där du kommer att ha många kontaktytor och där du får ta ett stort ansvar för att driva arbetet framåt. Du har en mycket god struktur i ditt arbete och är en kreativ problemlösare som också är ansvarstagande. Med stor entusiasm tar du dig an och utvecklar din yrkesroll. 

Vill du veta mer?
I denna rekrytering samarbetar företaget med Level Recruitment. Vänligen sök tjänsten genom att klicka på "ansök"-knappen här intill. Vid frågor vänligen kontakta Rekryteringskonsult Katarina Norberg på 0812050424 eller Rikard Sunnerskog på 0812050428. Urvalet av ansökningar sker löpande. Välkommen in med din ansökan!

Sökord: MagiCAD, Revit, AutoCAD, VVS, EL, Konstruktör, Projektering, Samordning, koordinator Visa mindre

BIM-Samordnare med CAD-kompetens till Tysklinds, Tyresö

Är du BIM-samordnare eller en fullfjädrad CAD-specialist och redo för nästa utmaning?  Vill du arbeta i ett dynamiskt företag som präglas av korta beslutsvägar, en mycket trivsam stämning och i en roll där du får ta ett stort ansvar? Då kan detta vara rollen för dig! Om tjänsten Som BIM-samordnare på Tysklinds kommer du att ansvara för löpande support och användarstöd till de anställda i AutoCAD, MagiCAD samt på sikt också Revit. Du blir den interna Super... Visa mer
Är du BIM-samordnare eller en fullfjädrad CAD-specialist och redo för nästa utmaning?  Vill du arbeta i ett dynamiskt företag som präglas av korta beslutsvägar, en mycket trivsam stämning och i en roll där du får ta ett stort ansvar? Då kan detta vara rollen för dig!

Om tjänsten
Som BIM-samordnare på Tysklinds kommer du att ansvara för löpande support och användarstöd till de anställda i AutoCAD, MagiCAD samt på sikt också Revit. Du blir den interna Superusern i som kan stötta verksamheten i både metodik- och programfrågor.  Idag finns på Tysklinds både verksamhet inom VVS och EL- konstruktion vilket också innebär att du kommer att verka i en både bred och spännande miljö. Som BIM-samordnare har du både ett strategiskt och operativt ansvar för att stötta dina kollegor i deras dagliga utmaningar, både vad gäller enklare felsökning i ovan nämnda programvaror. Ungefär hälften av din tid kommer du dessutom få möjlighet att arbeta med enklare projektering. 

I rollen ingår: Stötta konstruktörer i projektspecifika frågor
Utveckla det interna CAD- och BIM-arbetet och genom omvärldsbevakning säkerställa att Tysklinds ligger i framkant både avseende teknik och system.
Ta fram ritningsdefinitionsfiler utifrån kundkrav och ansvara för övergripande modellsamordning
Föreslå förändringar och också driva igenom dessa  
Licenshantering
På Tysklinds blir du del en välkomnande och trevlig företagskultur i en platt organisation med korta beslutsvägar. Utöver trevliga kollegor erbjuds du både goda anställningsvillkor och en trygg anställning på Sveriges äldsta VVS-konsultbolag som också två år i rad blivit utsedda till årets VA-superföretag i Tyresö. Tjänsten är placerad i Tysklinds trevliga lokaler i centrala Tyresö. 

Är det här du?
Vi söker dig som har några års erfarenhet av en liknande roll och då med fokus på att stödja och supportera användare i AutoCAD och MagiCAD. Du har mycket goda kunskaper i dessa båda och har du dessutom arbetat med Revit är det ett stort plus. Vi ser gärna att du har ett intresse för teknik och IT och att du därmed på sikt också kan ta dig an och ansvara för administration kring IT-relaterade problem internt. 

Du har troligen någon form av utbildning inom aktuellt område alternativt motsvarande arbetslivserfarenhet. 

Har du också tidigare erfarenhet av projektering är det en stor fördel, detta är dock inget krav. 

I denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper vilka också kommer att vara avgörande för att bli framgångsrik i denna tjänst. Vi söker dig som trivs i en roll där du kommer att ha många kontaktytor och där du får ta ett stort ansvar för att driva arbetet framåt. Du har en mycket god struktur i ditt arbete och är en kreativ problemlösare som också är ansvarstagande. Med stor entusiasm tar du dig an och utvecklar din yrkesroll. 

Vill du veta mer?
I denna rekrytering samarbetar företaget med Level Recruitment. Vänligen sök tjänsten genom att klicka på "ansök"-knappen här intill. Vid frågor vänligen kontakta Rekryteringskonsult Carolina Eskengren på 08-120 50 427. Urvalet av ansökningar sker löpande. Välkommen in med din ansökan!

Sökord: MagiCAD, Revit, AutoCAD, BIM, Samordning, koordinator Visa mindre

CAD & IT-Ansvarig till Tysklinds, Tyresö

Är du en CAD-specialist med ett stort intresse för både IT och Projektering? Vill du arbeta i ett dynamiskt företag som präglas av korta beslutsvägar, en mycket trivsam stämning och där du får ta ett stort ansvar? Om företaget Tysklinds i Stockholm AB är Sveriges äldsta VVS-konsultbolag och startades 1922. Bolaget är privatägt och har drivits inom samma familj sedan 1970-talet. Tysklinds El-konsult startades 1989 och är ett helägt dotterbolag till Tysklin... Visa mer
Är du en CAD-specialist med ett stort intresse för både IT och Projektering? Vill du arbeta i ett dynamiskt företag som präglas av korta beslutsvägar, en mycket trivsam stämning och där du får ta ett stort ansvar?

Om företaget
Tysklinds i Stockholm AB är Sveriges äldsta VVS-konsultbolag och startades 1922. Bolaget är privatägt och har drivits inom samma familj sedan 1970-talet. Tysklinds El-konsult startades 1989 och är ett helägt dotterbolag till Tysklinds. I dagsläget arbetar drygt 20 personer här och målsättningen från ledningen är expansion.

Om tjänsten
I rollen som CAD & IT-Ansvarig kommer du att ansvara för att säkerställa en uppdaterad och driftsäker IT-miljö för hela kontoret som idag består av ett tjugotal medarbetare varav merparten av dessa är VVS-konstruktörer. I din roll ingår både ett strategiskt och operativt ansvar för att stötta dina kollegor i deras dagliga utmaningar, både vad gäller enklare felsökning i Microsoft-miljö men också mycket avancerad problemlösning och stöd i användande av AutoCAD/MagiCAD samt på sikt även Revit gällande VVS- och elkonstruktion. Ungefär hälften av din tid kommer du dessutom få möjlighet att arbeta med enklare ritningshantering och projektering.

I rollen ingår:

• Löpande support och användarstöd till de anställda i AutoCAD, MagiCAD samt på sikt också Revit
• Säkerställa en uppdaterad och driftsäker IT-miljö, denna är idag en renodlad MS-lösning
• Föreslå förändringar och också driva igenom dessa
• Licenshantering
• Beställning av datorer, telefoner med mera

På Tysklinds blir du del en välkomnande och trevlig företagskultur i en platt organisation med korta beslutsvägar. Utöver trevliga kollegor erbjuds du både goda anställningsvillkor och en trygg anställning på Sveriges äldsta VVS-konsultbolag som också blivit utsedda till årets företag i Tyresö. Tjänsten är placerad i Tysklinds trevliga lokaler i centrala Tyresö.

Är det här du?
Vi söker dig som har några års erfarenhet av en liknande roll och då med fokus på att ge support till användare i AutoCAD och MagiCAD. Du har mycket goda kunskaper i dessa båda och har du dessutom arbetat med Revit är det ett stort plus. Vidare har du ett gediget intresse för teknik och IT och har med stor sannolikhet även arbetat med att säkerställa en driftsäker IT- miljö i tidigare roller.

Har du också tidigare erfarenhet av projektering är det en stor fördel, detta är dock inget krav.

I denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper vilka också kommer att vara avgörande för att bli framgångsrik i denna tjänst. Vi söker dig som trivs i en roll där du kommer att ha många kontaktytor och där du får ta ett stort ansvar för att driva arbetet framåt. Du har en mycket god struktur i ditt arbete och är en kreativ problemlösare som också är ansvarstagande. Med stor entusiasm tar du dig an och utvecklar din yrkesroll.

Vill du veta mer?
I denna rekrytering samarbetar företaget med Level Recruitment. Vänligen sök tjänsten genom att klicka på "ansök"-knappen här intill. Vid frågor vänligen kontakta Rekryteringskonsult Carolina Eskengren på 08-120 50 427. Urvalet av ansökningar sker löpande. Välkommen in med din ansökan!

Sökord: MagiCAD, Revit, AutoCAD, IT-Support, IT-Ansvarig, Superuser., IT-Ansvarig Visa mindre