Lediga jobb Experis AB i Tyresö

Se alla lediga jobb från Experis AB i Tyresö. Genom att välja ett specifikt yrke kan du även välja att se alla lediga jobb i Tyresö som finns inom det yrket.

Avdelningschef för Samhällsmiljö och Infrastruktur

Brinner du för utveckling och vill dig ta dig an ett längre konsultuppdrag där du bidrar till stadsutveckling? Har du höga ambitioner och erfarenhet av liknande roller? Just nu söker Experis för vår kunds räkning en Avdelningschef för Samhällsmiljö och Infrastruktur till Tyresö kommun. Kunden I Tyresö Kommun söder om Stockholm jobbar ca 3000 personer inom 19 verksamhetsområden. Kommuns målsättning är vara modern och hållbar arbetsplats. Dina kollegor är ... Visa mer
Brinner du för utveckling och vill dig ta dig an ett längre konsultuppdrag där du bidrar till stadsutveckling? Har du höga ambitioner och erfarenhet av liknande roller? Just nu söker Experis för vår kunds räkning en Avdelningschef för Samhällsmiljö och Infrastruktur till Tyresö kommun.

Kunden

I Tyresö Kommun söder om Stockholm jobbar ca 3000 personer inom 19 verksamhetsområden. Kommuns målsättning är vara modern och hållbar arbetsplats. Dina kollegor är engagerade medarbetare som vill vara med och forma framtidens Tyresö. Här finns viljan att utvecklas och utmanas! Arbetskulturen är positiv och prestigelös. Medarbetarna trivs tillsammans och värnar om att de alla ska ha en god balans mellan arbete och fritid.





Rollen

I rollen som Avdelningschef för Samhällsmiljö och Infrastruktur täcker du upp för en föräldraledighet på ca 1 år. Du kommer i rollen ansvara för och leda 8 enheter: samhällsbyggnadsservice, gata, bygglov, park och naturvård, VA-drift, geodata, fastighet samt avfall och kretslopp.

För rollen krävs att du har minst 5 års erfarenhet från liknade verksamhet med ansvar för flera enheter/avdelningar och att du är kommunikativ och trygg i ditt ledarskap.





Vem är du

För att lyckas i rollen bör du vara lösningsorienterad, bra på att motivera din medarbetare och van att leda förändringsarbete. Till den här rollen välkomnar vi framför allt dig som har tagit examen inom samhällsplanering och teknik, där du förvärvat goda kunskaper inom utvecklingsprojekt, förbättringsarbete och miljöfrågor.



Vad kan Experis erbjuda dig?

Förutom en god erfarenhet och ett roligt och intressant uppdrag, ger konsultanställningen dig en rad förmåner. Som konsult på Experis erbjuds du möjligheten att utveckla dina kunskaper i uppdrag hos några av Sveriges största företag, inom flera olika branscher.



På Experis är vi stolta över våra konsulter, och tillsammans hittar vi rätt utmaningar för dig. Vi har höga förväntningar på dig, men i gengäld erbjuder vi dig goda utvecklings- och karriärmöjligheter. Vi arbetar tillsammans med din karriärplan, så att både du och din konsultchef har förståelse för just dina mål och vilka kompetenser som du vill utveckla.

Våra konsulter erbjuds en trygg anställning med kollektivavtal, tjänstepension och försäkringar.



Den här tjänsten innebär att du kommer att bli anställd av Experis men du kommer att tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Louise Helin på telefonnummer: 0730 443 441 eller via e-post: [email protected].

Sök tjänsten omgående. Vi intervjuar löpande.



Om Experis

Experis är ett konsult- och rekryteringsbolag specialiserat på att finna skickliga personer inom IT, teknik, ekonomi, ledarskap men även marknadsföring, försäljning och HR är viktiga delar av vår verksamhet. Vi vänder oss till talanger som vill ta nästa steg i karriären. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om kandidatens potential, får vi såväl talanger som verksamheter att växa och utvecklas. Experis finns på ett 50-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över och är en del av ManpowerGroup. Visa mindre

Teknisk Key Account Manager | Lundgrens Sverige AB | Stockholm

Ansök    Apr 20    Experis AB    Key account manager
Söker du ett nytt jobb som innebär ansvar för strategisk försäljning, vara ett bollplank mot kund och brygga mellan kund och leverans? Är din största drivkraft att utveckla strategisk försäljning mot bolagets största nyckelkunder samt nya kunder? Då kan du vara den vi letar efter! Just nu söker vi på Jefferson Wells en Teknisk Key Account Manager till Lundgrens Sverige AB i Stockholm. Vi söker framför allt dig som har goda kunskaper inom försäljning och er... Visa mer
Söker du ett nytt jobb som innebär ansvar för strategisk försäljning, vara ett bollplank mot kund och brygga mellan kund och leverans? Är din största drivkraft att utveckla strategisk försäljning mot bolagets största nyckelkunder samt nya kunder? Då kan du vara den vi letar efter! Just nu söker vi på Jefferson Wells en Teknisk Key Account Manager till Lundgrens Sverige AB i Stockholm. Vi söker framför allt dig som har goda kunskaper inom försäljning och erfarenhet av arbete som Teknisk Key Account Manager. Låter det intressant? Sök tjänsten redan idag!



Den här rekryteringen innebär att vi på Jefferson Wells bistår Lundgrens Sverige AB med att hitta rätt person till jobbet som Teknisk Key Account Manager och du kommer att bli anställd av Lundgrens Sverige AB.

Dina arbetsuppgifter

Som KAM är du ansvarig för kunderna inom segmentet med fokus på stora, viktiga och lönsamma kunder samt kunder med potential. Du är kundernas första kontakt och du är en fortsatt kontaktperson genom hela affären.

Du är ett bollplank mot kund och en brygga mellan kund och leverans, ansvarar för planering och uppföljning i samråd med kund. I arbetet ingår att offerera och prissätta tillsammans med dina kollegor. Teamet består av administratörer som hanterar den dagliga businessen, segmentansvariga och andra kollegor med spetskompetens inom området. Du säkerställer tillsammans med teamet att kunden får sina leveranser i tid och med rätt kvalitet.

Du kommer i flera fall vara en projektledare som driver affären från start till mål och måste kunna sätta dig in i kundens tekniska utmaningar samt ge förslag till lösningar i samråd med dina kollegor.

Försäljningsprocessen är lång och du är oftast involverad redan vid R&D hos kunden dvs från ritbord till färdig produkt.

Du deltar och ger input till marknadsaktiviteter, liksom deltar på Mässor och kundevent.

Marknad

Sverige i huvudsak, men med förgreningar över hela världen.

Vem söker vi?

För att lyckas i denna roll tror vi att du idag jobbar som Teknisk säljare eller Key Account Manager med rådgivande försäljning samt projektledning. Om du har en teknisk utbildning och kunskap inom tex tekniska tätningar, är detta mycket meriterande.

Företagsekonomiska kunskaper, tex lönsamhetsberäkningar och prognoser. Gillar att göra affärer, besitter ett mycket bra affärsmannaskap, lätt att sätta dig in i och förstå kundernas behov. Du är analytisk samt har förhandlingsvana och kan hantera stora kunder.

Goda kunskaper i både svenska och engelska i tal och skrift och goda kunskaper i Excel och CRM samt i övrigt goda datorvana.

För att trivas långsiktigt med dina kommande arbetsuppgifter är det viktigt att du vill utvecklas och komma framåt och att du har ett stort engagemang. Det är också viktigt att du uppmärksammar dina kollegor och är mottaglig för deras input och att du har lätt för att identifiera problem och hitta lösningar. Dessutom har du god förmåga att skapa och vårda relationer. Slutligen har du en förmåga att arbeta självständigt, är Prestigelös och tar egna initiativ. Resor ingår i denna tjänst.

Om bolaget

Lundgrens Sverige AB startades 1949 och är en ledande grossist inom områdena flödesteknik och industrigummi. Lundgrens representerar några av världens ledande tillverkare och kan lagerföra och erbjuda marknadens bredaste sortiment av slang och slangtillbehör, transmissioner, gummi, hydraulik, packningsmaterial, O-ringar och tätningar. Från Malmö till Luleå kan vi förse återförsäljare och svensk industri med produkter och kundanpassade material som förbättrar produktiviteten och stärker konkurrenskraften. Vår organisation bygger på närhet, spetskompetens och snabba beslut genom att vara lyhörda för kundens behov. Företaget ägs av Beijer Tech som är en del av den börsnoterade koncernen Beijer Alma. Lundgrens har 130 anställda, omsätter ca 380 MSEK och är uppdelat på sju kontor över hela Sverige. Läs mer på https://lundgrenssverige.se/

Hur du ansöker

För att söka tjänsten klickar du på knappen "Ansök nu". Vid frågor är du välkommen att kontakta rekryterare Charlotte Åvall via e-post: c[email protected] eller telefonnummer: 08 452 33 74.

Vi intervjuar löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt!

Om anställningen

Placeringsort: Stockholm Alternativ placeringsort: Göteborg

Typ av anställning: tillsvidareanställning Visa mindre

Teknisk Key Account Manager | Lundgrens Sverige AB | Stockholm

Ansök    Mar 20    Experis AB    Key account manager
Söker du ett nytt jobb som innebär ansvar för strategisk försäljning, vara ett bollplank mot kund och brygga mellan kund och leverans? Är din största drivkraft att utveckla strategisk försäljning mot bolagets största nyckelkunder samt nya kunder? Då kan du vara den vi letar efter! Just nu söker vi på Jefferson Wells en Teknisk Key Account Manager till Lundgrens Sverige AB i Stockholm. Vi söker framför allt dig som har goda kunskaper inom försäljning och er... Visa mer
Söker du ett nytt jobb som innebär ansvar för strategisk försäljning, vara ett bollplank mot kund och brygga mellan kund och leverans? Är din största drivkraft att utveckla strategisk försäljning mot bolagets största nyckelkunder samt nya kunder? Då kan du vara den vi letar efter! Just nu söker vi på Jefferson Wells en Teknisk Key Account Manager till Lundgrens Sverige AB i Stockholm. Vi söker framför allt dig som har goda kunskaper inom försäljning och erfarenhet av arbete som Teknisk Key Account Manager. Låter det intressant? Sök tjänsten redan idag!



Den här rekryteringen innebär att vi på Jefferson Wells bistår Lundgrens Sverige AB med att hitta rätt person till jobbet som Teknisk Key Account Manager och du kommer att bli anställd av Lundgrens Sverige AB.

Dina arbetsuppgifter

Som KAM är du ansvarig för kunderna inom segmentet med fokus på stora, viktiga och lönsamma kunder samt kunder med potential. Du är kundernas första kontakt och du är en fortsatt kontaktperson genom hela affären.

Du är ett bollplank mot kund och en brygga mellan kund och leverans, ansvarar för planering och uppföljning i samråd med kund. I arbetet ingår att offerera och prissätta tillsammans med dina kollegor. Teamet består av administratörer som hanterar den dagliga businessen, segmentansvariga och andra kollegor med spetskompetens inom området. Du säkerställer tillsammans med teamet att kunden får sina leveranser i tid och med rätt kvalitet.

Du kommer i flera fall vara en projektledare som driver affären från start till mål och måste kunna sätta dig in i kundens tekniska utmaningar samt ge förslag till lösningar i samråd med dina kollegor.

Försäljningsprocessen är lång och du är oftast involverad redan vid R&D hos kunden dvs från ritbord till färdig produkt.

Du deltar och ger input till marknadsaktiviteter, liksom deltar på Mässor och kundevent.

Marknad

Sverige i huvudsak, men med förgreningar över hela världen.

Vem söker vi?

För att lyckas i denna roll tror vi att du idag jobbar som Teknisk Key Account Manager med rådgivande försäljning samt projektledning. Om du har en teknisk utbildning och kunskap inom tex tekniska tätningar, är detta mycket meriterande.

Företagsekonomiska kunskaper, tex lönsamhetsberäkningar och prognoser. Gillar att göra affärer, besitter ett mycket bra affärsmannaskap, lätt att sätta dig in i och förstå kundernas behov. Du är analytisk samt har förhandlingsvana och kan hantera stora kunder.

Goda kunskaper i både svenska och engelska i tal och skrift och goda kunskaper i Excel och CRM samt i övrigt goda datorvana.

För att trivas långsiktigt med dina kommande arbetsuppgifter är det viktigt att du vill utvecklas och komma framåt och att du har ett stort engagemang. Det är också viktigt att du uppmärksammar dina kollegor och är mottaglig för deras input och att du har lätt för att identifiera problem och hitta lösningar. Dessutom har du god förmåga att skapa och vårda relationer. Slutligen har du en förmåga att arbeta självständigt, är Prestigelös och tar egna initiativ. Resor ingår i denna tjänst.

Om bolaget

Lundgrens Sverige AB startades 1949 och är en ledande grossist inom områdena flödesteknik och industrigummi. Lundgrens representerar några av världens ledande tillverkare och kan lagerföra och erbjuda marknadens bredaste sortiment av slang och slangtillbehör, transmissioner, gummi, hydraulik, packningsmaterial, O-ringar och tätningar. Från Malmö till Luleå kan vi förse återförsäljare och svensk industri med produkter och kundanpassade material som förbättrar produktiviteten och stärker konkurrenskraften. Vår organisation bygger på närhet, spetskompetens och snabba beslut genom att vara lyhörda för kundens behov. Företaget ägs av Beijer Tech som är en del av den börsnoterade koncernen Beijer Alma. Lundgrens har 130 anställda, omsätter ca 380 MSEK och är uppdelat på sju kontor över hela Sverige. Läs mer på https://lundgrenssverige.se/

Hur du ansöker

För att söka tjänsten klickar du på knappen "Ansök nu". Vid frågor är du välkommen att kontakta rekryterare Charlotte Åvall via e-post: c[email protected] eller telefonnummer: 08 452 33 74.

Vi intervjuar löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt!

Om anställningen

Placeringsort: Stockholm Alternativ placeringsort: Göteborg

Typ av anställning: tillsvidareanställning Visa mindre